نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل مدینه الرضا مشهد

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

 

هتل قصر طلایی مشهد

تور مشهد هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی از هتل های 5 ستاره مشهد مقدس می باشد که متشکل از 20 طبقه و 600 واحد می باشد. این هتل بین المللی 60 هزار مترمربع وسعت دارد و دارای 20 اتاق سینگل , 60 اتاق پرنسس روم , 100 سوئیت و 400 اتاق دبل می باشد.

تور مشهد هتل قصر طلایی

 

 

از امکانات هتل قصر طلایی مشهد می توان به رستوران های بین المللی با انواع غذاهای لذیذ سنتی و دریایی , استخر , سونا , سالن بدنسازی , اتاق بازی برای کودکان و... اشاره کرد که مسافران عزیز تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور مشهد هتل قصر طلایی

در این هتل برای فرزندان دلبند زائران محوطه ای در نظر گرفته شده است که دارای مربیان باتجربه ای می باشد تا ازفرزندان شما مراقبت کنند تا شما با خیالی اسوده به حرم و یا خرید بروید. برای مسافران تور مشهد این هتل می تواند محل مناسبی برای اقامت باشد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر زیارتی می باشد که در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا واقع شده است. این هتل 33 هزار مترمربع وسعت دارد و متشکل از 162 اتاق معمولی , اتاق دوبلکس و سوئیت می باشد.

تور مشهد هتل پردیسان

لازم به ذکر است که برند هتل پردیسان مشهد یعنی نام و لوگوی آن در کشور سوئیس به ثبت جهانی رسیده است. از امکانات هتل می توان به مجموعه رستوران های مدرن آن , استخر , سونا , سالن بدنسازی , سالن بیلیارد و تنیس , سالن ماساژ و... اشاره کرد.

تور مشهد هتل پردیسان

رستوران های این هتل عبارتند از رستوران ارکیده , فست فود رز , رستوران ضیافت , رستوران میخک , ر ستوران کلبه سنتی که با لذیذترین غذاها آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز تور مشهد می باشد.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل نیز می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی آن و 20% تخفیف برای استفاده از سالن تنیس و بیلیارد آن اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل پردیسان مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

بند گلستان مشهد

از جمله آثار تاریخی مشهد، سدی قدیمی معروف به بندگلستان است که در 12 کیلومتری غرب مشهد و در حدود 4 کیلومتری طرقبه واقع شده است. این بند از آثار دوران تیموری می باشد. از امکانات موجود در بند گلستان می توان به رستوران، قهوه خانه و مجموعه قایقرانی اشاره کرد.در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. بند یا سد گلستان نیز از جاذبه های دیدنی استان خراسان رضوی  و شهر مشهد است که در فاصله ی 6 کیلومتری مشهد و در پایین دست منطقه توریستی طرقبه و شاندیز، آبهای جاری دره های بالادست را پشت خود جمع کرده و منظره ای زیبا و دیدنی به وجود آورده که بسیاری از علاقمندان به طبیعت و تفریح قایق سواری را به سوی خود میکشاند.مسافران تور مشهد در این مکان زیبا میتوانند خاطرات خوشی را سپری کنند. این سد آجری بوده و تاریخ آن به زمان تیموری برمیگردد و اهمیت مهندسی آب را در زمانهای قبل  یادآور مینماید. روستای تاریخی گلستان هم که سد مذکور را  به نام همین روستا نام گذاری کرده اند، از لحاظ موقعیت امام زادگان یاسر و ناصر که روایت است، جسد آنها سوزانده شده دارای اهمیت مذهبی خاصی است.در تور مشهد میتوانید لحظات خوشی را سپری کنید.

بند گلستان مشهد

روستای کنگ مشهد

روستای کنگ در دامنه کوه های بینالود و در ۲۸ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد، کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهد به شمار می رود و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی مناسب است.در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید.  

این روستا به دلیل استقرار سکونت گاه های آن بر روی کوهپایه با عنوان روستایی پلکانی و ماسوله ی خراسان شناخته شده که این موضوع نقش بسزایی در جذب توریسم خارجی داشته است. کنگ به دلیل چشم اندازهای کوهستانی زیبا و وجود چشمه ها و درختان گوناگون بر دامنه کوهپایه های آن، بسیار مورد علاقه کوهنوردان است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان لذت ببرند.  معماری روستای کنگ شباهت بسیاری به معماری ماسوله دارد و تقریباً بام هر خانه به عنوان حیات منزل بالاتر محسوب می شود. شیوه استقرار خانه ها با توجه به اقلیم، جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که صرفه جویی در مصرف انرژی را در پی دارد.گردشگران تور مشهد میتوانند خاطرات خوشی را در این مکان برای خوئ فراهم کنند.

کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم می باشد. کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و نوزیدن بادهای خشک از آب و هوای معتدل برخوردار است. میانگین هوای منطقه روزانه 3-4 درجه سانتی‌گراد خنک تر از هوای مشهد است. این روستا در ارتفاع 1800 متری از سطح دریا قرار گرفته است. در تور مشهد میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید.

روستای کنگ مشهد

روستای کنگ مشهد

برج رادکان مشهد

برج رادکان یکی از دیدنی های مشهد است که توسط ریاضی دان، ستاره شناس و دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین توسی ساخته شده است. این برج که تصور می‌شد آرامگاه یکی از ایلخانیان است تنها برجی است که توانایی تعیین چهار فصل، سال کبیسه و آغاز نوروز را دارد. برج رادکان دارای ویژگی هایی است که باعث افتخار ایرانیان بوده و تاکنون علی رغم پژوهش‌های صورت گرفته تنها بخشی از هویت نجومی برج آشکار شده است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا استفاده کنید.

تزئینات بنا شامل: آجرکاری و کاشی کاری است و بر حاشیه گنبد و در قسمت بالایی ستون ها کتبیه ای زیبا با خط کوفی وجود دارد. این بنا دو ورودی رو به روی هم در قاعده ۱۲ ضلعی و ۱۲ دریچه زیر گنبد مخروطی دارد. اخیرا طی تحقیقاتی که در مورد این برج انجام شده مشخص شده که این برج کاربرد نجومی داشته است.در تور مشهد میتوانید بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید.

برج رادکان مشهد

 مطالب مرتبط:

برج رادکان مشهد

 

بند گلستان مشهد

روستای کنگ مشهد

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش


از روشهاي ذخيره سازی آب آشاميدني در زمان قدیم در جزيره کیش ، ایجاد آب انبار بود. يك آب انبار دو قلو با پنج بادگير در سال 1372 برای جمع کردن آب هاي سطحي،در نزديكي درخت سبز در مکان يك آب انبار باستاني و قدیمی در نزدیکی شهر حريره با تکنیک معماري سنتي يزدي ایجاد شد.در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

تخریب شدن مسير آبهاي سطحي که به آب انبارهاي سنتي منتهی می شد همزمان با ساخت و ساز کیش ، كاربرد مهم و اصلي آب انبارها از بین رفت و هم اکنون برای تهيه آب شيرين از دستگاه هاي آب شيرين كن استفاده مي شود. معماري و ساختار آب انبار روزگار گذشته و قدیمی را به یاد می آورد و براي گردشگران و مسافران تور کیش بسيار ديدني و جالب می باشد.مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

در غرب جزیره زیبای کیش كشتی بزرگ و عظیم الجثه ای در ساحل زیبا و نیلگون کیش كشتی یونانی معروف به گل نشسته است. کشتی یونانی کیش به لحاظ قدمت تاریخی دارای اهمیت نیست. در تاریخ چهارم مرداد ماه 1345 كشتی از بندر امام خمینی به یونان سفر می کرد  و به گل نشست و بعد هشتاد روز با تلاش یدك‌كش هلندی هم نتوانستند کشتی را نجات دهند .از اطلاعات بدست آمده مشخص شد كه كشتی در زمان به گل نشستن متعلق به كشور یونان و به اسم كولااف بوده .مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. كشتی یونانی کیش در سالهای 1338 تا یكسال قبل از به گل نشستن ، متعلق به كشتیرانی کشور ایران بوده. امپراطور و نچرایست از دیگر نامهای این کشتی یونانی کیش می باشد. کشتی یونانی کیش در زمان غروب خورشید منظره ای دیدنی و جالبی را دارد که باعث جذب مسافران و گردشگران تور کیش فروردین 95 می شود. در ساعات پایانی روز تشعشعات نور خورشید با رنگهای قرمزی و نارنجی در پشت کشتی یونانی چشم انداز زیبایی را به همراه دارد و به همین علت مسافران تور کیش بسیاری برای عکس گرفتن و تماشای منظره دیدنی به غرب جزیره کیش می روند.در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

در نزدیکی بازار مرجان کیش پارک ساحلی مرجان قرار دارد، از زیباترین و جذابترین مراکزهای دیدنی جزیره کیش است که مسیر ارتباطی از بازار مرجان به دریا می باشد.مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. بیشتر مسافران و ساکنان جزیره کیش در اطراف این پارک زمانی را برای تفریح برای خود سپری می کنند. و از چشم اندازهای جذاب و زیبای ساحلی جزیره کیش لذت می برند. آلاچیق ها و محوطه جذاب پارک ساحلی مرجان کیش محیط بسیار مناسبی ایجاد شده که به دور از شلوغی و سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های فوق العاده و زیبای طبیعت اطراف لذن ببرید و در زمان اقامت در جزیره زیبای کیش از منطقه ای که دارای ساحلی شفاف و بسیار زلال عکسهای خاطره انگیز و به یاد ماندنی بگیرید و لذت ببرید و سفری خوب را با تور کیش تجربه کنید .در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

مطالب مرتبط:

تور کیش فروردین 95

تور کیش نوروز 95

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش

کشتی یونانی کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

رستوران بیتی در استانبول

 

این رستوران دارای رتبه 9 از ده هزار رستوران ثبت شده استانبول را دارا می باشد.این رستوران جایزه بهترین رستوران سال 2012 را از آن خود کرده است.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور استانبول زمستان 94 میگذارد. این رستوران مکان بسیار مناسبی برای قرارهای خانوادگی , کاری و سایر قرارهای مورد علاقه مسافرین می باشد.مسافرین میتوانند در این رستوران از صبح تا شام از سرویسهای مختلف آن برای صبحانه نهار و شام استفاده کنند.سرویسهای ویژه این رستوران قیمتی حدود 25 الی 100 دلار را در بر میگیرد.در تور استانبول نوروز 95 از امکانات این رستوران استفاده کنید.

رستوران بیتی در استانبول

 

رستوران کی یی استانبول

یکی از رستوران های معروف استانبول ، رستوران Kiyi است .  رستوران Kiyi استانبول از سال ۱۹۶۴ مشغول فعالیت و ارائه لذیذ ترین غذاها در محیطی دنج و راحت به گردشگران تور استانبول نوروز 95 می باشد . این رستوران محبوب ترین رستوران دریایی استانبول به شمار می رود . طراحی داخلی آن به همراه نقاشی های بومی روی دیوار فضای دلنشینی ایجاد کرده است .ین رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور استانبول زمستان 94 میگذارد.

رستوران کی یی استانبول

 

مطالب مرتبط:

رستوران بیتی استانبول

رستوران کی یی استانبول

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های استانبول,بهترین رستوران استانبول,ارزان ترین رستوران استانبول, رستوران خوب استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مرکز خرید آک استانبول 

markaz kharid ak istanbul

مرکز خرید آک استانبول پر طرفدارترین مرکز خرید و بهترین مرکز خرید دنیا  با وسعتی زیاد  در ماه مارس 1994 افتتاح گردید که از  جمله مرکزهای خرید شلوغ استانبول می باشد ، مرکز خرید تجاری با 32 کافه و رستوران و 264 مغازه بزرگ و 1500 محل پارک برای اتومبیل مدعی که در ماه تا 1/5  میلیون نفر از این مرکز خرید تجاری و تفریحی بازدید کرده و خرید می کنند.در تور استانبول نوروز 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. در روزهای معمولی در یک هفته میانگین بین چهل  تا چهل و پنج هزار نفر از مرکز خرید آک مرکز دیدن می کنند و برای خرید می روند که در روزهای تعطیلی پایان هفته و روزهای عید این عدد به بیشتر از هفتاد هزار نفر هم می باشد. مرکز خرید تجاری و  تفریحی آک استانبول در ناحیه اتیلر  با مساحت صد و هشتاد هزار متر مربع محل سرپوشیده ساخته شده است. در مرکز خرید 2 آسانسور پانارومیک و  41 پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای رفت و آمد به عموم مردم و مسافران تور استانبول نوروز 95 ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول همه روزه در ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده بازدید خریداران و بازدیدکنندگان می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلراستانبول 

 

مرکز خرید آک استانبول

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95

 

تور استانبول زمستان 94

مرکز خرید آک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

رستوران seven manhattan دبی

این رستوران یکی از رستوران های بین المللی دبی می باشد که در آن انواع غذاهای بین المللی با طمع های عالی سرو می شود . شما گردشگران تور دبی فروردین 95 می توانید در این رستوران از غذاهای آن لذت ببرید . این رستوران در منطقه دیره دبی واقع شده است همچنین این رستوران ، یکی از رستورانه های هتل guests of Hawthorn می باشد .این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی بهار 95 میگذارد.

رستوران seven manhattan دبی

 

رستوران ایرانی شبستان دبی

این رستوران یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی می باشد که در آن غذاهای خوش مزه ایرانی با بهترین کیفیت ارائه می شود .این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی بهار 95 میگذارد.

 پیش غذای این رستوران نان گرم تازه با ماست خانگی می باشد و برای دسر هم بستنی فالوده با زعفران و گلاب سرو می شود . شما مسافران تور دبی فروردین 95 می توانید در این رستوران از غذاهای آن لذت ببرید .

 رستوران ایرانی شبستان دبی

رستوران ایرانی شبستان دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مرکز خرید مارینا دبی

یکی از شهر هایی که بسیاری از فروشندگان و مسافران تور دبی و یا توریست ها از آن ها خرید می کنند جایی نیست جز، فروشگاه مارینای دبی، این فروشگاه چند منظوره که در ابوظبی قرار دارد محل پر رونقی است که بسیاری از تجار ایرانی و عرب در اینجا پاتوق دارند.در تور دبی فروردین 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

می توان گفت مارینا با فواره هایی که دارد یکی از جاذبه های گردشگری هم محسوب شود و شب های رنگارنگ خوبی با این فواره های زیبا و موزیکال برای شما رقم بزند.مسافران تور دبی بهار 95 میتوانند هر نوع جنسی را که بخواهید از این مرکز خرید تهیه کنید. چه لباس، چه پوشیدنی هایی نظیر ساعت و کیف و کفش و حتی لوازم زینتی و برقی و طلا و جواهرات و … همه و همه در این مرکز بزرگ برای شما وجود دارد.در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید الواحه دبی

اگر می خواهید برای یک سفر تجاری به دبی بروید و احیانا برای فروشگاه خود به دنبال اجناس درجه یک هستید توصیه ما به شما این است که از مرکز خرید معتبر دبی به نام مرکز خرید الواحه مراجعه کنید.در این مرکز خرید می توانید برند های معروف و مد روز را مشاهده کنید اما مهمتر این می توانید به عتیقه جاتی های این مرکز سر بزنید و به عنوان یک جاذبه حسابی از آن این اشیا لذت ببرید.در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

اگر هم قصد دارید از حراجی ها استفاده کنید می توانید از حراج های قبل از بهار و پاییر استفاده کنید. در این زمان اجناس با قیمت استثنایی به فروش می رسد چرا که نیاز است اجناس تغییر پیدا کنند و لباس های مناسب این فصول روی کار آورده شود. مسافران تور دبی میتوانند از این فروشگاه بزرگ استفاده نمایند.در تور دبی بهار 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

مرکز خرید الواحه

مرکز خرید الواحه

مطالب مرتبط:

مرکز خرید مارینا دبی

 

مرکز خرید الواحه دبی

تور دبی فروردین 95

تور دبی بهار 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

گنبد هارونیه مشهد

تنها ثر بر جای مانده از توس قدیم بنای آجری است معروف به گنبد هارونیه که در دهه های اخیر به همت انجمن آثار ملی و میراث فرهنگی خراسان مرمت و باز سازی شده است مردم این بنا را زندان هارونیه می نامند و در متون وسفر نامه ها از آن مسجد توس آرامگاه و خانقاه غزالی نام برده شده است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایید. هارونیه كه احتماﻷ مدرسه یا خانقاهی مربوط به سدﺓ هشتم می‌باشد سنگ یادبودی بنام محمد غزالی در وسط محوطه كارگذاشته شده است. چون آرامگاه « مام محمد غزالی » در توس می باشد و محل آن دقیقاً روشن نیست ، در مجاورت این بنا به یادبود این دانشمند ، سنگ مزاری نصب شده است. مسافران عزیزی که در هتل های مشهداقامت دارند میتوانند با رفتن به این مکان زیبا خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند.

این ساختمان زیر زمینی دارد كه عقیده عمومی مردم این است كه به عنوان زندان از آن استفاده می شده است. تحقیقات اخیر نشان داده که هارونیه صرفا آرامگاه یا خانقاهی است گه در سده های هفتم یا هشتم هجری هم پهلو با یک بنای مذهبی دیگر و بر روی خرابه های ابنیه کهن ساخته شده است این بنا مشتمل بر یک فضای وسیع مربع گنبد دار به ارتفاع حدود25 متر و وسعت 12*12 متر است در انتهای بنا سه حجره با اتاقک با تزئیناتی شامل گچبری قرار دارند تزدینات خارجی آن منحصر به قابهای عمودی وستون نماهای طرفین ورودی می باشد. مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند.

گنبد هارونیه مشهد

گنبد هارونیه مشهد

 

بوستان بسیج مشهد

این مکان تفریحی در شمال‌شرقی مشهد و در حاشیه صد متری کمربندی فجر، بین پل فجر و تقاطع گلشهر با وسعت 16 هکتار به صورت محصور واقع شده و در سال 1378ش تاسیس گردیده است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایید. از امکانات عمومی و رفاهی این بوستان می‌توان به زمین بازی برای کودکان، کتابخانه مسجد، بوفه اغذیه سبک و فروشگاه اشاره نمود. آبنمای میان این بوستان و درختان اقاقیا، افرا، زیتون، کاج و سرو و درختچه‌های تزيینی به طراوت آن افزوده است.

مسافران و گردشگرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند از این بوستان زیبا دیدن فرمایند. 

بوستان بسیج مشهد

بوستان بسیج مشهد 

مطالب مرتبط:

گنبد هارونیه مشهد

 

بوستان بسیج مشهد

تور مشهد بهار 95

تور مشهد فروردین 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق مشهد قرار گرفته است و مساحتی به اندازه سی و سه هزار متر مربع دارد.هتل درای صدو شصت و دو اتاق ،دوبلکس و سوئیت است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل سالن آنفی تئاتر،اتاق جلسه و کنفرانس،محل نگهداری و سرگپرمی کودکان،سالن بدنسازی و بیلیارد،استخر،سونا و سالن بدنسازی است.با اقامت در هتل های مشهد میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید.

هتل پارس مشهد

این هتل پنج ستاره که شامل دو فاز است در سال هشتاد و هشت به پایان رسید هتل پارس مشهد در اطراف بلوار وکیل آباد که بلوار اصلی مشهد است ساخته شده است این هتل مساحتی به اندازه ی پنجاه هزار متر مربع دارد هتل شامل رستوران،چایخانه،تالار،پارک بازی برای کودکان و دریاچه مصنوعی است . مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند.

عکسها و تصاویر هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

 مطالب مرتبط:

تور مشهد فروردین 95

تور مشهد بهار 95

هتل پارس مشهد

هتل پردیسان مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

رستوران TRB پکن چین

یکی از بهترین رستوران های پکن، تو یه جای دنج و آروم و زیبا، تو یه معبد قدیمی چینی قرار گرفته، دکورش خیلی زیباست، کارکنانش بسیا مهربونن و به خوبی سرویس دهی می کنن.مسافران تور چین متوانند از این رستوران استفاده نمایند. TRB غذاهاش عالیه و تقریبا همه گردشگرا اون رو تایید می کنن و ازش رضایت دارن، حتی بعضیا اون رو بهترین رستوران پکن می دونن.در تور چین از این رستوران خوب استفاده نمایید.

  رستوران TRB پکن چین

 

رستوران هانگ بین لو چین

رستوران هنگ بین لو یکی از قدیمی ترین رستورانهای پکن با 150 سال سابقه که به عنوان بهترین رستوران مسلمانان معرفی شده است.در کشور چین به علت حضور مسلمانان در شهرهای مختلف و نیز به علت رعایت موازین خاص دینی و شرعی و استفاده نکردن از بعضی از انواع خوراکیها, رستورانهای خاصی برای خود بوجود آورده اند که برای مسافران تور چین نیز قابل استفاده است. در این رستوران انواع غذا ها مانند کبابهای متنوع,انواع جوجه,کباب اردک مخصوص چینی,گوشت بره,تاس کباب,سوپ وسایر غذاهای محلی چینی عرضه می گردد. در تور چین میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

مطالب مرتبط:

رستوران TRB پکن چین

رستوران هانگ بین لو چین

تور چین نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: ,رستوران های خوب چین, بهترین رستوران های چین , رستوران های لوکس چین, رستوران های ارزان چین , ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل جیانگو گوانجو چین

هتل جیانگو گوانجو هتل 5 ستاره اقامتگاهی زیبا و باشکوه بوده و دارای ساختمانی تازه ساز و مدرن است. مسافران تور چین میتوانند از این هتل استفاده نمایند. محل قرار گرفتن این هتل 5 در نزدیکی مراکز تجاری و اداری شهر قرار گرفته و به وسایل حمل و نقل عمومی نظیر ایستگاه مترو واتوبوس پیاده و به راحتی دسترسی داشته ، تنها چند قدم تا خیابان معروف ابریشم و مرکز کنگره فاصله دارد .در تور چین از این هتل زیبا استفاده نمایید. برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل جیانگو گوانجو  می باشد . سرویس دهی در این هتل رویایی به کامل ترین شکل ، توسط بهترین افراد و در کم ترین زمان ، انجام می پذیرد . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به گردشگران تور چین و تور گوانجو ارائه کرده و رضلیت ایشان را جلب نماید . 

امکانات هتل جیانگو گوانجو : شامل استخر روباز  و سرپوشیده ،  جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، سالن زیبایی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، موسیقی زنده ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، باغ ، بار ، رستوران هایی که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره جیانگو گوانجو می باشد  .مسافران تور چین میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

 هتل جیانگو گوانجو چین

 هتل جیانگو گوانجو چین

هتل وستین گوانجو چین

هتل 5 ستاره وستین گوانجو استراحتگاهی مدرن و با شکوه است که دارای 40 طبقه و شش دستگاه آسانسور بوده و در شهر گوانجو چین واقع شده است که یکی از بهترین اقامتگاه های شهر به شمار می رود . محل قرار گرفتن این هتل 5 ستاره بسیار مناسب است زیرا قابلیت دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی را داشته و فاصله آن تا ایستگاه راه آهن 300 متر و تا ایستگاه مترو فقط 2 دقیقه می باشد .در تور چین میتوانید در این هتل زیبا اقامت خوشی داشته با شید. در ضمن نمایشگاه پاژو کمپلکس نیز در 8 کیلومتری هتل وستین گوانجو قرار داشته و فرودگاه بین المللی نیز 40 کیلومتر تا آن فاصله دارد .  سرویس دهی در این هتل رویایی به کامل ترین شکل ، توسط بهترین افراد و در کم ترین زمان ، انجام می پذیرد .مسافران تور چین میتوانند در این مکان زیبا استفاده نمایید.  در ضمن هدف کادر هتل وستین گوانجو جلب رضایت گردشگران تور چین و تور گوانجو بوده و تنها آرزوی ایشان فراهم کردن اوقاتی شاد و به یاد ماندنی برای میهمانان تور چین می باشد .

امکانات هتل وستین گوانجو : در مقایسه با سایر هتل های هم ردیف خود منحصر به فرد و مثال زدنی است ، به نحوی که توانسته رضایت میهمانان هتل وستین گوانجو را به خود جلب کرده و سفری خاطره انگیز را برای ایشان فراهم آورد که از آن جمله می توان به : استخر روباز و سرپوشیده ، جیم ، سونا و جکوزی ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ، باشگاه ورزشی مجهز  ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان  ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، بار ، کافی شاپ ، پنج رستوران مجلل ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره وستین گوانجو می باشد  .در تور چین از این هتل زیبا استفاده نمایید. 

 

هتل وستین گوانجو چین

 هتل وستین گوانجو چین

مطالب مرتبط:

هتل جیانگو گوانجو چین

 

هتل وستین گوانجو چین

تور چین نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین , ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

دره شادی شهر شنزن چین

دره شادی شهر شنزن ، یک پارک مدرن و وسیع در کشور چین به حساب می آید ، این پارک در منطقه Nanshan شهر شنزن واقع شده است. فضای این مجموعه حدود۳۵۰۰۰۰ متر مربع می باشد . مسافران تور چین میتوانند در این پارک وسایل بازی هیجان انگیز و نفس گیر و سرگرم کننده زیادی وجود دارد که تقریباً با هر ذائقه سرگرمی همخوانی دارد.این پارک حدود ۱۰۰ بازی مهیج مخصوص بچه ها و بزرگتر ها را در خود جای داده است. علاوه بر انواع بازی ها برای مسافران تور چین ، سرگرمی های دیگری نیز در این مجموعه برای بازدیدکنندگان تور چین فراهم آورده شده است، از آن جمله می توان به نمایش های مختلف جادوگری ، آکروبات و ورزش های خاص اشاره کرد.گردشگران تور چین در مکان زیبا بهترین خاطرات را برای خد رقم بزنند.

کل پارک از ۹ ناحیه با موضوعات مختلف تشکیل شده است . این نواحی عبارتند از : میدان اسپانیایی (Spanish Square ) ، شهر کارتون ها ( Cartoon City ) ، ماجراجویی در کوه ها (Mt. Adventure) ، شهر معادن طلا ( Gold Mine Town ) ، جنگل های بهشت خیالی ( Shangri-La Woods ) ، ساحل تابش آفتاب (Sunshine Beach ) ، در مقابل طوفان (Typhoon Bay ) ، پارک آبی پلایا مایا (Playa Maya Water Park ) و دوران خوشبختی ( Happy Times ) در تور چین بهترین خاطرات را در این مکان زیبا برای خود فراهم کنید.

 دره شادی شهر شنزن چین

 

پارک ملی دره 9 روستا چین

شهرت این پارک ملی به آبشارها، روستاهای تبتی، رودخانه های خوشرنگ و جانوران منحصر به فردی که دارد بر می گردد. این پارک بیشتر به رویا شبیه است تا واقعیت.در تور چین بهترین لحظات را سپری کنید. در بعضی از 9 روستایی که این دره نام خود را از آنها گرفته است هنوز ساکنانی وجود دارد.گردش در سراسر این پارک و مشاهده ویژگی های منحصر به فرد آن حدود 3 روز وقت لازم دارد.مسافران تور چین میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

چین یک کشور نیست، بلکه جهانی دیگر است در دل جهانی که ما در نقشه جغرافی می بینیم. اگر حوصله یا وقت چندانی ندارید که با تور چین ماهها در کشور چین سفر کنید و دیدنی های چین را ببینید می توانید چند هفته یا چند ماهی را در سفر به این کشور افسانه ای سپری کنید و با حسرت محلهایی که هنوز ندیده اید و کوله باری از خاطرات شیرین این کشور را ترک کنید.

 پارک ملی دره 9 روستا چین

مطالب مرتبط:

دره شادی شهر شنزن چین

پارک ملی دره 9 روستا چین

تور چین نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین , ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل جایپی پالاس اگرا هند

هتل جایپی پالاس یکی از هتل های 5 ستاره خوب اگرا و هند محسوب می شود.کلیه اتاقهای این هتل تمیز، مرتب و راحت می باشد. این هتل دارای کارکنانی مهربان و با دقت است.در تور هند میتوانید لحظات آرامی را در این هتل سپری کنید. وجود زمین بازی کودکان در این هتل باعث می شود که به کودکان شما هم خوش بگذرد و با یک خاطره خوب از این هتل در یادشان بماند .  اين هتل اقامت خوبی را به شما میهمانان عزیز و مسافران تور هند ارائه می دهد .

امکانات رفاهی هتل شامل : ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) می باشد. پس از یک روز پرکار و یا پر گشت وگذار، رفع خستگی و استراحت در سونای هتل به میهمانان توصیه میشود.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند. در تور هند بهترین ها را تجربه کنید.اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به ميهمانان خود ارائه ميدهد. در باغ هتل استراحت کنيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، بولينگ، ميني گلف شرکت کنند. اقامت در هتل های آگرا، به تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد گشت.این هتل در لیست هل های آگرا از رتبه خوبی بر خوردار است.مسافران تور هند میتوانند از این هتل زیبا لذت ببرند.        

هتل جایپی پالاس اگرا هند

هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا هند

هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا یکی از بهترین هتل های 4 ستاره هند است که با موقعیت و خدمات خوب پدیرای گردشگران تور هند میباشد . این هتل دارای 93 اتاق میباشد اتاق ها بسیار تمیز بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.در تور هند میتوانید لحظات آرامی را در این هتل سپری کنید. اين هتل داراي 93 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.مسافران تور هند میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

امکانات تفریحی: استخر- ماساژ - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار - استخر سرباز (تمام فصول) اتاق های ویژه; - اتاق و امکانات برای معلولین امکانات ورزشی - مرکز بدنسازی

خدمات هتل: خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - اتو کشی - صرافی - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم سایر امکانات- رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - بار - بوفه - بار مخصوص تنقلات

 هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا هند

 هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا هند

مطالب مرتبط:

هتل هاوارد ساروار پرتیکو آگرا هند

 

هتل جایپی پالاس اگرا هند

تور هند نوروز 95

تور هند فروردین 95

تور هند بهار 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های هند, بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند , ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دهلی نو هند

اقامت در سوئیت های هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن, ساهیباباد روزهای آرامی را در دهلی نو برای شما به ارمغان می آورد.مرکز آب گرم هتل مکان مناسی است برای اینکه خستگی های روزانه را از خود بیرون کرده و از خدمات ماساژ آن بهرمند شوید. استخر هتل نیز انتخاب دیگر شماست.مسافران تور هند میتوانند در این هتل زیبا اقامت خوبی را داشته باشند.  هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دارای ۲۱۶ اتاق مجهز می باشد. در فروشگاههای متعدد هتل می توانی به دیدن پرداخته و از اجناس آن ها خریداری نمایید. اگر جلسه مهمی را بخواهید ترتیب دهید این کار را می توانید در اتاق جلسات هتل به انجام رسانید. در دفتر گردشگری هتل می توانید برنامه تور هند خود را تنظیم نمایید. آرایشگاه و مرکز زیبایی هتل نیاز های مربوطه شما را برآورده می کند. پاکیزگی ، راحتی و ارائه خدمات هتل شما را از هر نظر راضی خواهد نمود. در تور هند میتوانید خاطرات خوبی را در این هتل برای خود رقم بزنید.

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دهلی نو هند

 

هتل دی سوریا دهلی نو هند

انتخاب محل اقامت در هندوستان ، از اولويت هاي گردشگران تور هند به شمار مي آيد. شناسايي هتل های هند و معيارهاي انتخاب هتل مي تواند راهنماي مناسبي براي مسافران و گردشگران تور هند باشد. هتل دی سوریا دهلی نیو یکی از هتل های پنج ستاره هند میباشد که مطابق استاندارد های تعریف شده  مطابقت دارد و به همین دلیل هر فرد با هر سلیقه ای از اقامت در این هتل رضایت دارد.هتل دی سوریا دهلی نو هند داراي 253 اتاق مي باشد که همه مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشد.شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند.در تور هند میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.امکانات رفاهی هتل هتل دی سوریا دهلی نو هند شامل جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. برنامه گردش تور هند خود را نيز از ما بخواهيد.

 هتل دی سوریا دهلی نو هند 

 مطالب مرتبط:

هتل دی سوریا دهلی نو هند

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دهلی نو هند

تور هند نوروز 95

تور هند فروردین 95

تور هند بهار 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های هند, بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند , ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

ساحل پالولم هند

ساحل گوا وسيع ترين ساحل و مركز تفريحي كشور هند است. گوا سواحلي طولاني فوق العاده زيبا با آفتابي درخشان دارد.ساحل پالولم یکی از سواحل مشهور و از دیدنیهای گوا هند به شمار میرود. در تمام ساحل اين منطقه انواع تفريحات آبي مانند قايق سواري ، شنا، ماهيگيري و ... ارائه مي شود.در تور هند از میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید. این ساحل برای آفتاب گرفتن، پیاده روی مناسب میباشد. میتوانید از پلاژ هایی که برای استراحت وجود دارد، استفاده نمایید.درختان نارگيل بسيار زيبايي در سراسر طول ساحل پالولم وجود دارد که بر زیبایی این ساحل افزوده. این ساحل در قسمت جنوبی گوا قرار گرفته است و یکی از برترین دیدنیهای هندوستان و جاذبه های گردشگری تور هند است.مسافران تور هند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

 

ساحل پالولم هند

ساحل پالولم هند

کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

کاخ ریاست جمهوری هند راشتراپاتی بهاوان از اماکن دیدنی و تاریخی دهلی هند آماده پذیرای مسافرین تورهند میباشد که در سمت منتهاالیه غربی میدان مرکزی دهلی نو که دروازه هند در میان آن قرار گرفته، واقع شده است .  کاخ ریاست جمهوری دارای تالارهای بزرگ و ۳۴۰ اتاق است. باغ زیبا و معروف مغول گاردن در انتهای غربی محوطه این کاخ قرار دارد که سالی یک ماه، بازدید عموم از آن آزاد است.بخشهایی از این مجموعه از مهمترین دیدنی های دهلی هند بشمار میروند.در مجموعه بزرگ کاخ ریاست جمهوری  دهلی دفتر نخست وزیر و وزارت خارجه معروف به ساوت بلاک در حاشیه شرقی و ساختمان مدور مجلس هند نیز در حاشیه شمال شرقی این کاخ واقع شده‌است. این مجموعه، بخش اصلی از معماری انگلیسی دهلی‌نو است.سالن معروف آشوکا در طبقه دوم این کاخ قرار دارد که محل برگزاری رسمی‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور هندوستان است. سقف این سالن و حاشیه فوقانی دیواره‌های آن به مساحتی بیش از ۷۵۰ متر مربع، تماماً با نقاشیهای ایرانی و اشعار فارسی پوشیده شده‌است. در تور هند از این مکان زیبا دیدن فرمایید.

کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

 کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

 کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

مطالب مرتبط:

ساحل پالولم هند

کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان و مغول گاردن هند

تور هند نوروز 95

تور هند فروردین 95

تور هند بهار 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های هند, بهترین دیدنی های هند, جاذبه های گردشگری هند, جاذبه های دیدنی هند , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا از هتل های 5 ستاره و لوکس در آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات روز هتل داری می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

از امکانات عمومی هتل برای گردشگران تور آنتالیا می توان اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . اشاره کرد.

 

شما می توانید با رزرو این هتل سفری خوب را تجربه کنید و همچنین قابل ذکر است که برای خرید سوغاتی دیگر جای نگرانی نیست ، شما مسافران تور آنتالیا می توانید از فروشگاه این هتل خرید کنید.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

 


هتل کیمروس مابیچ آنتالیا

هتل کیمروس مابیچ آنتالیا از هتل های 5 ستاره و معروف در آنتالیا می باشد و دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد که از یک سمت به کوه های تاروس و در طرف دیگر درخت های صنوبر دیده می شود. قابل ذکر است که این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد و از امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، اتاق ماساژ، حمام ترکی ، سلاریوم ، خدمات زیبایی پوست و صورت ، سالن بدنسازی ، سرسره آبی و زمین های بازی مثل تنیس ، بسکتیال و والیبال را نام برد.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

 

 

 


هتل آکا آنتدون آنتالیا 

هتل آکا آنتدون آنتالیا از هتل های 5 ستاره در منطقه کمر آنتالیا می باشد ، این هتل از شیک ترین هتل های آنتالیا می باشد که دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی می باشد و در ساحلی زیبا واقع شده است.دراتاق های این هتل شما می توانید شاهد نمایی زیبا باشید .

 

از امکانات اتاق های هتل می توان به سیستم تهویه ، تلویزیون ، یخچال و . . . را نام برد. شما مسافر تور آنتالیا می توانید از رستوران های هتل استفاده کنید وخوراک و غذای مورد علاقه خود را میل کنید.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

همچنین امکانات دیگری برای تفریح و سرگرمی در نظر گرفته شده است که می توان به زمین های بازی و ورزش ، استخر ها، مکان بازی برای کودکان، اتاق ماساژ ، آب گرم ،مرکز سلامتی، حمام بخار و . . . اشاره کرد.

 

هتل آکا آنتدون آنتالیا برای میهمانان تور آنتالیا سوئیت تازه عروس و اتاق های خانوادگی نیز ارائه می کند. قابل ذکر است که شما می توانید سوغاتی های خود را از فروشگاه هتل بدون صرف وقت اضافی خریداری کنید. تور آنتالیا نوروز 95

 

 

 


هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا جز هتل های معروف و 5 ستاره در آنتالیا می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کمر واقع شده است که بین کوهستان سرسبز و در سمت دیگر دریای مدیترانه قرار دارد. این هتل به مکانهای دیدنی و تاریخی معروف نیز نزدیک می باشد که همین دلیل این هتل طرفداران زیادی در بین گردشگران تور آنتالیا دارد .

 

از این جاذبه های می توان به کلوپ آمارا ، فواره های دودین ، موزه باستان شناسی آنتالیا ،هیراپولیس ، گودال کوپرلو ، کالیچی ، پاموکاله ، تیرمیسوس ، ساحل کنیالتی ، مامور کالیسی ، ساحل کنیالتی ، آنتالیا مینی سیتی و . . .اشاره کرد.

 

هتل مدر ریزورت آنتالیاشمال 228 اتاق بسیار شیک و مجهز به امکانات روز هتل داری برای گردشگران تور آنتالیا می باشد که عبارتند از قفل الکترونیکی ، وسایل برودتی و حرارتی ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، حمام مجهز و . . . که شما می توانید از این امکانات و خدماتی که پرسنل زحمتکش در اختیار شما می گذارند استفاده کنید.تور آنتالیا نوروز 95

 

 

از امکانات ویژه هتل مدر ریزورت آنتالیا مخصوص میهمانان تور آنتالیا میتوان مرکز بدنسازی ، سولاریوم،، استخر، سونا و جکوزی ، کوه نوردی ، حمام ترکی و بخار ،تفریحات ساحلی ، زمین های بازی ، سالن زیبایی ،اتاق ماساژ ، ساحل اختصاصی ، صرافی ، فروشگاه و . . . را نام برد.

 

تور کیش نوروز 1395

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

رستوران خوان سالار کیش

این رستوران دارای یک سالن غذا خوری بزرگ می باشد و دارای محیطی آرام و دل انگیز برای مسافرانتور کیش نوروز 1395سرو غذا است کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد می باشند.در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی با بهترین کیفیت سرو می شود.

 


رستوران پایاب کیش 

رستوران پایاب کیش که در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد. این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتن موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگرانتور کیش زمستان 94می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .


رستوران آسیا کلاسیک کیش :

در این رستوران هم همانند دیگر رستوران های جزیره کیش علاوه بر غذاهای خوش طعم ایرانی غذاهای دریایی هم سرو می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد این رستوران دارای محیطی آرام و زیبا می باشد .سرو غذا به همراه موسیقی زنده می باشد که برای گردشگرانتور کیش اسفند 94فضای متبوعی را ایجاد می کند البته به نسبت کیفیت غذا و فضای زیبای رستوران قیمت غذاهای بالاتر از رستوران های دیگر جزیره می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

پارک ساحلی مرد ماهگیر

اگر به کرانه شرقی سواحل نقره فام خلیج فارس سری از بزنید از دور دست مجسمه ای می بینید که تداعی کننده مردمان ساحل نشین است. نزدیکتر که می روید دیدن مرد ماهیگیر 12 متری علاوه بر بهت و حیرت،لبخند لطیفی ار رضایتمندی بر چهرهایتان می نشاند که حس هنر دوستی هر بیننده ای را نوازش می کند.پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت 4 هزار متر مربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مرد ماهگیری دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع 12 متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است. دز پارک ساحلی ماهیگیردو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند سواحل کیش هر رهگذری را برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.تور کیش نوروز 1395

 

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک سیمرغ یکی دیگر از پارک های ساحلیتور کیش زمستان 94می باشد. این پارک در ضلع جنوب شرقي جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است.

این پارک بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و بطول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی با کیفیتی عالی و منحصر به فرد، با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

 پارک ساحلی سیمرغ کیش

دراین پارک ساحلی فضاهايي برای تفریح كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي قرار داده شده است.

این پارک محلی مناسب برای کیشوندان و گردشگران تور کیش اسفند 94جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش زیبای ساحل خلیج فارس است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 


پارک شهر کیش

پارک شهر کیش

این پارک دارای فضایی تفریحی است و ساکنان این جزیره میتوانند اوقات فراغت خود را در این پارک سپری کنند. این پارک دارای پیست دو چرخه سواری و اسکیت،آب نما،دریاچه ی مصنوعی و فضای ورزشی است این پارک پوشیده از انواع گونه های گیاهی مناسب با هوای کیش است دیواره های این پارک با نقاشی هنرمندان نیز طراحی و تزیین شده است وجود آلاچیق ها برای استراحت خانواده های مکانی راحت و آرام را برای مسافران تور کیش نوروز 1395به ارمغان آورده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدهای کیش,جاذبه های گردشگری کیش,جاذبه های توریستی کیش,بهترین جاذبه های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مرکز خرید مرکاتو دبی

این مرکز خرید به سبک رنسانس‌ طراحی شده است و دارای بیش از نود فروشگاه و  یک سینما با 7 پرده نمایش و 7 سالن سینما است.و تعدای کافی شاپ و رستوران دارد.یک شعبه از فروشگاه بزرگ اسپینیز در این مرکز خرید واقع شده است. گردشگران تور دبی زمستان 94

می توانند خرید خوبی در این مرکز داشته باشند .می توانند از این مرکز بازدید نمایند.آدرس مرکز خرید مرکاتو: دبی،خیابان ساحلی جمیرا،کنار باغ وحش دبی

ساعات کار: 10صبح تا 10 شب - جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب

 


مرکز خرید حمرین سنتر دبی

این مرکز خرید از معروفترین مراکز خرید در دبی می باشد و دارای هشتاد فروشگاه و تعدادی رستوران و پارکینگ برای گردشگران

تور دبی اسفند 94

  است.

مسافران تور دبی نوروز 95

می توانند به راحتی در این مرکز خرید مشغول خرید شوند و بد از خرید سرس هم به رستوران هایش بزنند  .

 


مرکز خرید ایکیا دبی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای لوازم خانگی و مبلمان است.و چهار برابر بزرگتر از از فروشگاه قدیمی است که در فستیوال سیتی دبی است.در سال دو هزار و یک ایکیا که فروشگاه در محل مارینا مال ابوظبی تاسیس کرد.که این فروشگاه برتر از فروشگاه ابوظبی مارینا است. مسافران تور دبی نوروز 95می توانند در سفر به این شهر زیبا از این مرکز خرید دیدن نمایند و در صورت نیاز از این مرکز خرید کنند .

 


بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی اسفند 94در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است. گردشگران تور دبی زمستان 94می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل نور گلستان مشهد

 هتل نور گلستان مشهد

هتل نور گلستان مشهد وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد. اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال در این هتل کاملا به صورت رایگان می باشد. فاصله این هتل تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه می باشد از این رو دسترسی به حرم از این هتل برای میهمانانتور مشهد نوروز 1395آسان می باشد . ظرفیت استاندارد هر اتاق شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم درا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . هتل نور گلستان مشهد مهمان خارجی نمی پذیرد.

از امکانات هتل نور مشهد می توان به لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و... اشاره کرد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 

 


هتل لاله مشهد

 

هتل لاله مشهد

 

در یکی از قدیمی ترین خیابان های مشهد هتلی قرار دارد که به هتل لاله مشهد معروف است و تا حرم  با ماشین حدودا 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد که توانسته نظر مسافران تور مشهد اسفند 94را به خود جلب نماید. از جاذبه های گردشگری مشهد که نزدیک به هتل لاله می باشد می توان به پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصلی مشهد اشاره کرد. هتل لاله مشهد شامل 101 اتاق 2-3 تخته و آپارتمان های لوکسی با دو و چهار اتاق بسیار راحت و تمیز می باشد و هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای میهمانانتور مشهد زمستان 94

سرو می شود , کافی شاپ , لابی , اینترنت و... دیگر امکانات این هتل به شمار می رود

 

هتل لاله مشهد

 

آدرس هتل لاله مشهد : مشهد , خیابان کوه سنگی , نبش کوه سنگی بیست و چهارم

 

 


هتل فردوس مشهد

 

هتل فردوس مشهد

 

هتل فردوس مشهد در شمار هتل های چهار ستاره مشهد قرار دارد و از هشت طبقه و 96 سوئیت و اتاق با دو دکراسیون مجزای سنتی و مدرن  تشکیل شده است. در این هتل اقامت کودکان زیر چهار سال به صورت رایگان می باشد. هتل فردوس مشهد به صورت پیاده فاصله ای 5 دقیقه ای تا حرم دارد از این رو برای آن دسته از مسافرانتور مشهد نوروز 1395که می خواهند نزدیک حرم اقامت داشته باشند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود.

 

هتل فردوس مشهد محیطی زیبا دارد که توجه تمامی مسافرانتور مشهد اسفند 94را به خود جلب می کند این هتل دارای لابی وسیع و دلنشین است و آکواریومی بسیار زیبا در آن قرار دارد که نمای این هتل را دل نشین تر و رویایی تر می کند. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 350 نفری نیز می باشد.

 

از امکانات هتل فردوس مشهد می توان به کافی شاپ 24 ساعته , اتاق بازی کودکان , اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها , گشت درون شهری و برون شهری , سالن بیلیارد , صبحانه در بام هتل و... اشاره کرد.

 

هتل فردوس مشهد

 

آدرس هتل فردوس مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا هشتم



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

رستوران شایان شاندیز مشهد

 رستوران شایان شاندیز در منطقه شاندیز واقع شده است و شیشلیک های آن دارای شهرت بسیاریی است . این رستوران در فضای باز واقع شده و دارای تخت برای نشستن می باشد . غذاهای این رستوران  شامل : شیشلیک ، کباب برگ ، بختیاری و جوجه کباب و انواع کباب های ایرانی می باشد و دارای کیفیت خوبی است ،به همین دلیل نظر گردشگرانتور مشهد نوروز 1395را به خود جلب می کند. سرویس این رستوران شامل سفره یکبار مصرف ، قاشق و چنگال ، ماست ، زیتون ، ترشی ، خیارشور و نوشابه و ... می باشد که در کنار غذا سرو می شود  و رسیدگی کارکنان بسیار خوب می باشد . مسافرانتور مشهد زمستان 94می توانند ساعات خوشی را در این رستوران سپری کنند .


رستوران ترکیش فود مشهد

در این فست فود غذاهای ترکی مانند : پیده بن فیله ، پیده قارچ و مرغ ، سارما بیتی ، پیده سیزیجات ، لهمجون ، میکس کباب و چند غذای ایرانی مانند استیک گوشت و مرغ و ماهی تنوری نیز سرو می شود . کیفیت غذاها خوب است و رستوران از سرویس دهی خوبی برخوردار است . گردشگرانتور مشهد اسفند 94می توانند برای صرف غذاهای ایرانی و فرنگی به این رستوران مراجعه کنند .

 

 


رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد:

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.گردشگران تور مشهد زمستان 94می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری نمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مرکز خرید پاویلیون مالزی (Pavilion )

مرکز خرید پاویلیون مالزی

مرکز خرید پاویلیون از بزرگترین و پیشرفته ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور مالزی می باشد.این مرکز خرید که با دکورهای زیبا تزئین شده است دارای چهار صد و پنجاه فروشگاه است.این مرکز خرید بزرگ تعداد زیادی کافی شاپ و رستوران دارد.گردشگران تور مالزی زمستان 94

می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.

 


مرکز خرید ایکیا مالزی (Ikea)

مرکز خرید ایکیا مالزی

مرکز خرید ایکیا مالزی که در منطقه ی دامنسرا واقع شده است انواع لوازم خانگی و مبلمان را عرضه میکند.و تمام لوازم آشپز خانع و نهار خوری را عرضه می کند.گردشگران تور مالزی نوروز 95 می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.

 

 


مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی  (Sunway pyramid )

 

 

مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی که به سبک معماری اهرام مصر و داخل آن مانند مصر باستان طراحی گردیده است در درب وروردی این مرکز خرید مجسمه ی بزگ ابوالهول بنا شده است.این مرکز خرید مالزی یک سالن بیلیارد ،فروشگاه ،زمین اسکی روی یخ،و رستوران دارد.

گردشگران تور مالزی نوروز 95 می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.

 

 


مرکز خرید مید ولی مالزی (Mid Valley Megamall)

مرکز خرید مید ولی مالزی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است.مگا مال مید ولی مالزی به مساحت بیش از یک میلیون فوت مربع در پنج طبقه بنا شده است.بین کوالالامپور مالزی و پتالینگ جایا مالزی واقع شده است.از مهمترین فروشگاههای این مرکز خرید مالزی ، فروشگاه زنجیره ای کارفور،جاسکو و متروجایا است.همچنین فرووشگاههای لباس،وسایا الکتریکی،کتاب فروشی،سینما،سالن بولینگ،سالن بدنسازی و رستورانهای متنوع در این مرکز خرید مالزی قرار گرفته است.گردشگرانتور مالزی اسفند 94می توانند به راحتی در اینجا خرید خوبی داشته باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, بهترین مراکز خرید مالزی, ارزان ترین مراکز خرید مالزی , مجلل ترین مراکز خرید مالزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

این هتل در منطقه بلک ترکیه واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی،سالن کنفرانس،حمام ترکی،آرایشگاه،زمین تنیس،اسکواش،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،زمین گلففپرستار،بوفه صبحانه و امکانات اتاقها شامل سشورا،مینی بار،تلویزیون ال سی دی ،سیستم تهویه و رادیو است.گردشگران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.


هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در زمینی به مساخت چهار صد و بیست هزار متر مربع و در کوش آداسی ترکیه قرار گرفته است.هتل دارای امکاناتی از قبیل یک کیلومتر ساحل ،استخر،زمین تنیس،بیلیارد،پینگ پنگ،بسکتبال،و دارت است و تفریحاتی مانند قایقرانی با قایق های بادی،چادر زدن شبانه دارد برنامه گردش خود را از هتل میتوانید بگیرید.گردشگران تور ترکیه اسفند 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 


هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

 

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در بهترین موقغیت مکانی ترکیه استانبول واقع شده استهتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز و سرپوشیده ، سونا ،ورزشهای آبی است همچنین هتل دارای سیصد و بیست و نه اتاف است.گردشگران تور ترکیه زمستان 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.گردشگران تور ترکیه نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 


هتل آوانتگارد استانبول ترکیه چهار ستاره

 

هتل آوانتگارد استانبول ترکیه

 

هتل آوانتگارد استانبول ترکیه هتلی تمیز و مرتب با طراحی و چیدمان زیبا می باشد . هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که مسافران تور ترکیه میتوانند از این فروشگاه ها خرید نمایند . هتل دارای 84 اتاق مجهز و تمیز می باشد و دارای سه سوییت می باشد. اتاق های هتل ضد صدا می باشند که مسافران می توانند در آرامش کامل استراحت نمایند. هتل آوانتگارد استانبول ترکیه مجهز به اتاق جلسه می باشد که مناسب برای جلسات کاری می باشد . هتل دارای امکانات دیگری شامل : رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , خدمات لباسشویی , خشکشویی , لباسشویی و اتوکشی , صرافی که مسافران تور ترکیه نوروز 95بتوانند در کمترین زمان بتوانند مبادلات ارزی خود را انجام دهند, سالن بدنسازی , خدمات نگهداری از کودکان عزیز , استخر فصلی , سولاریوم , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای میهمانان هتل تدارک دیده شده است.

 

هتل آوانتگارد استانبول ترکیه

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا ترکیه,معرفی هتل های آنتالیا ترکیه,هتل های لوکس آنتالیا ترکیه,هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا ترکیه, , ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

امارت ایحلامور ترکیه استانبول

 نام عمارت ایحلامور از درختانی که در باغ های این بنا وجود دارد گرفته شده است. البته این عمارت در قرن 19 میلادی یعنی در زمان ساختش خارج از شهر استانبول ترکیه بود اما هم اکنون به خاطر توسعه شهر در مرکز آن قرار گرفته است. این عمارت که در محوطه وسیعی در میان درختان بلند قامت و فضای سبز و استخری دلباز قرار گرفته با نمای بیرون و درون به خوبی معماری 200 سال قبل را نشان میدهد.تور ترکیه نوروز 95


کلیسای چورا ترکیه

این کلیسا که تقریبا در 3 مایلی شمال غربی سلطان احمد ترکیه قرار دارد از ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ترکیه ساخته شده بود و بعدها به مسجد تبدیل شد اما در حال حاضر موزه ای دیدنی است با نمایی آجری و موزائیک ها و کاشی های زیبایی که باقیمانده هنر دوره بیزانس را به گردشگران ترکیه نشان میدهد. بخش هایی از این کلیسا در سال 400 میلادی شکل گرفت ولی ساختمانی که امروزه میبینیم حدود سال 1500 ساخته شده است.تور ترکیه نوروز 95 


تنگه بسفر ترکیه

 اگر چه تنگه بسفر مشخصه های دیگر مکانهای باستانی استانبول را ندارد اما گشت و گذار با قایقهای قدیمی و سنتی در این تنگه بسیار جذاب و به یادماندنی است. تنها به این وسیله است که می توانید سواحل این تنگه و تغییرات و تحولات گذشته و حال این منطقه را مشاهده کنید. هتل های مدرن ، ویلاهای چوبی حاشیه ساحل ، کاخ های زیبای مرمرین ،  قلعه های سنگی روستایی و دهکده های کوچک ماهیگیری از جذابیت هایی هستند که از دیدنشان پشیان نخواهید شد.تور ترکیه زمستان 94


مسجد فاتح ترکیه

این مسجد که عنوانش را از نام فاتح سلطان محمد فاطح کسی که استانبول ترکیه را تصرف کرد وام گرفته استدر فاصله سالهای 1463 تا 1470 بنا شده است. این بنا در بالاترین نقطه یکی از تپه های استانبول ترکیه قرار دارد و کنار آن مجموعه ای است از ساختمان های خیریه مذهبی ، مدرسه ها ، آسایشگاه ها ، حمام ها ، بیمارستان ، کاروانسرا ، و کتابخانه که همگی ارزش دیدن را دارند.

تور ترکیه زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه,دیدنی های ترکیه,جاذبه های توریستی ترکیه,ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

رستورانهای معروف در جزیره کیش

 

 

رستوران کوه نور کیش در كنار هتل بین‌المللی سورینت صدف در فضایی متفاوت در دل كوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا ویژه گردشگران تور کیش نوروز 95 بنا شده است. در داخل این كوه عظیم فضای بزرگی شامل مجموعه رستوران كوه نور به وسعت بیش از ۶۰۰ مترمربع با تجهیزات كامل جهت برپایی سمینارها و میهمانی‌های بزرگ در تور کیش ساخته شده و در طبقه فوقانی نیز كافی‌شاپ با چشم‌اندازی خیره‌كننده از جزیره کیش به وسعت ۱۲۰ مترمربع عظمت این كوه استثنایی را تكمیل می‌كند.در رستوران كوه نور می‌توانید در تور کیش با پرداخت مبلغی مناسب یكی از انواع غذاهای فرنگی (ماهی، میگو، استیك) را انتخاب نمایید. نوشیدنی، سالاد بار و دسر نیز به همراه غذا است. موسیقی زنده، فضا و دكوراسیون زیبا و خدمات عالی از امتیازات این رستوران برای مسافران تور کیش است.ساعات کار این رستوران برای ناهار از 12 ظهر تا 15 و شام از از 8 شب تا 12 شب در تور کیش می باشد.

 

 

 

 

رستوران توتی فروتی کیش تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی تور کیش معرفی شده است. این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله جدید جزیره واقع شده که شب ها از ساعت 11-10 شب به بعد ازدحام مسافران تور کیش در آن بسیار شلوغ است. در تور لحظه آخری کیش شبها فقط غذای فرنگی و پیتزا سرو میشود و غذاهای ایرانی مخصوص منوی ظهر هستند.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی در تور کیش و یک کافی شاپ مجهز در اسفند ماه 84 شروع به کارکرده است.این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش احداث شده است.در تور کیش حتما این رستوران را امتحان کنید. مساحت این رستوران 1400 مترمربع می باشد که 250 متر مربع از آن ساختمان است .رستوران شامل آشپزخانه کافی شاپ و اسنک بار دفتر اداری سرویس بهداشتی انبارخشک سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب پوشانده شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی در تور کیشمی باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را در تور کیش دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز می باشد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف در جزیره کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 

هتل پارمیدا کیش در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند در تور کیش تهیه نمایند.هتل پارمیدا از اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن  مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر و... می باشد.

مسافران تور کیش با اقامت در هتل پارمیدا می توانند از امکانات آن مانند استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را در تور کیش نوروز 95 تجربه کنند. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری در تور کیش می باشد.

 

 

 

 

 

مجموعه هتل ترنج کیش شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا است که در مجموعه دارای ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر می باشد. این هتل در ساحل زیبای خلیج همیشه فارس در چهار طبقه و با نمایی تلفیقی از سنت و مدرنیته چشم نواز میهمانانتور کیش می باشد.هدف از ساخت این مجموعه فراهم کردن تجربه یک زندگی رویایی – دریایی و اقامت بر روی آب برای میهمانان تور کیش و دید کامل به غروب ساحل جزیره کیش می باشد. این هتل دارای ۱۰۲ اتاق و یک رستوران مجلل در وسط طرح ترنج است.همچنین این هتل ساحلی دارای: رستورانی بر روی آب، آب نمای موزیکال ، قایق های چوبی، سالن ماساژ و یوگا در تور کیش نوروز 95 می باشد.این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای, رستوران های روباز و سر پوشیده ، کافی شاپ یخی، فروشگاه ، سرزمین بازی، فضاهای ورزشی، حمام آفتاب، استخر در بام هتل و … برای گردشگران تور کیش می باشد.این هتل دریایی به صورت ویلایی روی آب و به شکل طرح ترنج ساخته شده است.راه دسترسی به این اتاق های این هتل در تور کیش از طریق اسکله های چوبی است که این اتاق ها را به هم مرتبط می کند.مسیری که از خشکی به هتل متصل می شود از طریق اسکله شیشه ای خواهد بود که به طور قطع برای گردشگران تور کیش بسیار جذاب است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای جدید در کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

جاذبه های طبیعی در مشهد

 

آبشار قره‌سو در مشهد در جنوب غربی شهرستان کلات نادری و در فاصله ده کیلومتری آن و در یک کیلومتری جاده لاین از سمت کلات واقع شده‌است.طبیعت زیبا وآب و هوای ییلاقی، وجود آبشارهای بلند با دره‌های تنگ، موقعیت قره سو را ممتاز می‌کند.وجود هشت آبشار و چشمه‌های خنک و نردبان‌های فلزی تعبیه شده برای رفتن به بالای آبشار، از عواملی هستند که مسافران تور مشهد 95 را به طرف خود جلب می‌کتد. ارتفاع متوسط این منطقه از سطح دریا حدود ۱۱۹۰ متر می‌باشد.آبشارهای مذکور پس از نمایش رقص زیبایی خود در آبشارهای هشتگانه، به مصرف باغات و آب شرب اهالی در پایین دست می‌رسد.این منطقه کوهستانی پرآب و مصفا مکانی جذاب برای گردشگران تور مشهد بوجود آورده و آبشار دیدنی و زیبایی را در دل خویش جای داده‌است. در راه کوهستانی دره قره‌سو و بر دیوارهای سنگی آن نردبانهای فلزی نصب شده تا مسیر رفت و آمد به آبشار را برای گردشگران تور مشهد تعطیلات بهار 95 آسانتر نماید.

 

 

 

 

پارک کوهسنگی در مشهد در جنوب غربي مشهد در انتهاي خيابان کوهسنگي و در دامنه کوههاي جنوبي مشهد قرار دارد که حدود 30 هکتار وسعت دارد. اين پارک داراي استخر و سالن غذاخوري براي پذيرايي عمومي در تور مشهد نوروز 95 مي باشد. طرح توسعه گردشگاه کوهسنگي شامل ايجاد فرهنگسرا، موزه مردم شناسي، امکانات ورزشي از سال 1376 آغاز شده است. مجموعه تفريحي و فرهنگي کوهسنگي پس از توسعه، پيرايش و بازسازي بصورت بزرگترين تفريحگاه مشهد در آمده است. پارک کوهسنگی با هوای معتدل و لطیف تابستانی از دیر باز پذیرای زائران و گردشگران بسیاری در تور لحظه آخری مشهد است. کوهسنگی منطقه ی ییلاقی سهل الصعود در انتهای خیابانی به همین نام است که گفته می شود محل تاج گذاری شاه عباس در سن 16 سالگی بوده است. ساختمان موزه خراسان در پارک کوهسنگی واقع شده که جلوه گر معماری مشابه کلات نادری است و زیبایی خاصی را به مجموعه داده است. گفته می شود پارک کوهسنگی پس از حرم امام رضا و آرامگاه فردوسی سومین رتبه را از نظر تعداد گردشگر در تور مشهد 95 دارد. چشم اندازهای طبیعی، هوایی مطبوع، رستوران های متعدد، استخر، مراکز خرید، مراکز ورزشی، تفریحی و شهربازی کوهسنگی را تفرجگاهی زیبا با تعداد کثیری از مسافران نموده است. نزدیکی این پارک زیبا به مشهد امکان استفاده از مراکز اقامتی مانند  هتل قصر طلایی، هتل مجلل درویشی، هتل هما دو، هتل پارمیدا را برای گردشگران تور مشهد فراهم کرده است.

 پارک کوهسنگی در مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های طبیعی در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتلهای زیبا در مشهد

 

 

هتل آرمان مشهد یک هتل نوساز است که تمام خصوصیاتی را که یک هتل واقع در مشهد باید داشته باشد را دارد. برای مثال به حرم نزدیک است و بسیار شیک و تمیز است. رفتار کارکنان بی‌نهایت مودبانه بوده و تمام وسایل از جمله وسایل خواب، بهداشتی و تجهیزات مورد نیاز نو هستند. مدیریت هتل آرمان سعی کرده در فضاهای داخلی هم محیط دلنشینی را برای میهمانان تور مشهد به وجود آورد. هتل آرمان امکانات ویژه‌ای مثل رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی، استخر، سالن کنفرانس و... را نیز برای ارایه به میهمانان تور مشهد نوروز 95 آماده دارد. نزدیکی بسیار این هتل به حرم و همچنین محیط دلباز و با صفایش بهترین انتخاب برای میهمانانی است که به همراه خانواده به مشهد آمده‌اند و اهل زیارتند.

 

 

 

 

هتل الماس مشهد واقع در خیابان امام رضا مشهد ساختمانی 9 طبقه دارای 108 اتاق رویال و 40 آپارتمان نرمال می باشد که در طبقه 8 هتل رستوران و صبحانه خوری با نمایی مشرف به حرم مطهر و در طبقه 9 سالن کنفرانس با دید حرم و دارای کافه سنتی مشرف به حرم و تشریفات اختصاصی دفتر گروه قرار گرفته است.در تور مشهد بهار 95 حتما در این هتل اقامت کنید. این هتل دارای اتاقهای دوتخته و سه رویال و سوئیت و آپارتمانهای معمولی یک خوابه و دوخوابه و کانکت و دارای سونا و جکوزی و اتاق بازی کودکان و سالن ماساژ ویژه بانوان و آقایان با ايجاد فضاهای مناسب می باشد که تنوع بسيار خوبی در ارائه خدمات در تور مشهد فروردین 95 پيش بينی شده است.هتل الماس با اتاقها و سوئیت های مجهز به کلیه امکانات رفاهی مانند اتاق بازي كودك، سالن آرايش بانوان، پزشك مقيم، صرافي، كتابخانه، فست فود، رستوران هاي رويال، استخر و مجموعه آبي، اسپا و ماساژ براي آقايان و بانوان آماده پذیرایی از شما مهمانان تور مشهد است . مهمترین ویژگی هتل الماس نزدیکی آن به حرم و بازار رضا (ع) می باشد . به طوری که میهمانان گرامی قادرند بدون نیاز به استفاده از وسیله نقلیه ضمن زیارت بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی از بزرگترین و مهمترین مرکز خرید مشهد در تور مشهد تعطیلات عید 95 به سهولت بهره مند شوند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , , 
:: برچسب‌ها: هتلهای زیبا در مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد , 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای زیبا در مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مکانهای تفریحی معروف در دبی

 

ورودی آب دریا که از مرکز شهر می باشد قسمت تاریخی دبی می باشد که گردشگران تور دبی میتوانند یک اسکله ابرا کرایه کنند و بنادر قدیم تجاری و لنج ها را مشاهده کنند و یک تفریح دریایی را تجربه کنند که خاطره ای فراموش نشدنی برایشان می باشد. ۱۰ دقیقه گردش با قایق‌های چوبی و سنتی اسکله در آب‌های نیلگون خلیج فارس و خنکی آب در هوای داغ دبی لذت خاصی در تور دبی نوروز 95 دارد. قایق‌ سواری از ابرا در «بستکیه» شروع می‌شود به سمت بازار پارچه‌ فروشان و گالری‌های هنر می‌رود و در نهایت به بازار طلا می‌ رسد.

 

 

 

پارک البرشا دبی یکی از بهترین مکانهای تفریحی دبی می باشد که میتوان به افرادی توصیه کرد که در سفر هم نمیتوانند از ورزش و تخلیه انرژی از دست بکشند . در این پارک پیست های پیاده روی ، دوچرخه سواری ، زمین تنیس ، فوتبال ، دستگاه های ورزشی ، تور والیبال, گلخانه های سبز ، نخلستان ها و درختان متنوع و ... برای مسافران تور لحظه آخری دبی  وجود دارد . در این پارک ساحلی جنگل سبز و شن و ماسه رو که ترکیبی از دو جنس متفاوته کنار هم گذاشته شده و منظره زیبایی خلق کرده است .  در پارک البرشا ، دریاچه طبیعی هم وجود دارد که محل تفریح خانواده ها، دوستداران پیک نیک و علاقه مندان به ورزش های آبی می باشد .در پارک البرشا فضایی زیبا برای یک بعدازظهر آرام فراهم شده که گردشگران تور دبی میتوانند زیر نخل ها و چراغ های رنگی این قسمت پارک استراحت کنند . پارک البرشا در نزدیکی بازار البرشا قرار گرفته و میتوان بعد از استراحت بهترین خریدها را در این مرکز خرید انجام داد . از امکانات پارک البرشا میتوان به یک کیوسک کوچک هم اشاره کرد که در آن ذرت و نوشیدنی های سبک فروخته میشود.

پارک البرشا دبی همه روزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب پذیرای بازدید کنندگان در تور دبی 95 می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای تفریحی معروف در دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتلهای مجلل در دبی

 

 

هتل سیگنیچر این دبی یکی هتل های منطقه دیره دبی است که  از نظر کیفیت و سرویس دهی جزء استاندارد ترین هتل های 3 ستاره دبی بشمار میرود و با سلایق مختلف گردشگران تور دبی با هر بودجه ای سازگاری دارد.هتل سیگنیچر در منطقه رقه با ۸۰ اتاق واقع شده است که دفتر خدمات گردشگری واقع در هتل آماده ارائه هرگونه راهنمایی مورد نیاز مسافرین در رابطه با مراکز خرید و توریستی دبی و همچنین اجاره خودرو به مسافرین تور دبی نوروز 95 می باشد.اتاق های هتل سیگنیچر این دبی پارکت شده هستند و با رنگ بندی طبیعی و آرامش بخش دکور شده اند.

این هتل با طراحی زیبا به مکانهای توریستی و بازار های دبی دسترسی آسان دارد. هتل سیگنچر تنها ۳ مایل از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد که رفت و آمد مسافرین را به فرودگاه دبی تسهیل می کند.همچنین تنها با چند دقیقه پیاده روی ، ایستگاه متروی رقه در دسترس مسافرین تور دبی بهار 95 هتل سیگنیچر می باشد و تنها با ۲۰ دقیقه رانندگی مرکز تجارت جهانی دبی واقع در شیخ زائد قابل وصول می باشد.در هنگام بامداد هتل با سرو صبحانه بوفه خوشمزه و سالم در خدمت مسافرین هتل می باشد.همچنین این هتل با طبخ غذاهای هندی ، راحتی خیال مسافرین تور دبی تعطیلات بهار 95 را از ناهار فراهم می آورد ، چراکه رزرو هتل همراه با صبحانه و ناهار می باشد.

 

 

 

هتل پریمر این دبی واقع در 55 کیلومتری منطقه بردبی و میان جامعه سبز و خیابان امارات  هتلی مجلل برای مسافران تور دبی می باشد که محیطی سرشار از انرژی را برای آنان فراهم می سازد.این هتل دارای موقعیت مکانی ممتاز برای دسترسی به مراکز تجاری و توریستی دبی است و از سرویس رفت و آمد گردشگران تور دبی نوروز 95 به مرکز خرید ابن بطوطه که یکی از مراکز خرید زیبا و توریستی دبی به شمار رفته و نماد 5 ملت است ، ساحل جمیرا و ایستگاه مترو برخوردار می باشد  .این هتل دارای کارمندانی می باشد که مسلط به چند زبان زنده دنیا بوده تا به راحتی با گردشگران تور دبی ارتباط برقرار کرده و به خواسته ها و نیاز هایشان راحت تر رسیدگی نمایند. امکانات رفاهی هتل پریمیر این دبی ، در نوع خود با کیفیت و متنوع است و  توانسته رضایت میهمانان تور دبی تعطیلات عید 95 را به خود جلب نماید .هتل پریمیر این دبی دارای 308 اتاق با امکانات مخصوص برای عزیزانی که از معلولیت جسمی نیز رنج می برند تشکیل شده است .این اتاقهای لوکس دارای نور مناسب و چشم انداز شهر دبی و خلیج بوده و در متراژهای متنوع طراحی شده اند .

از دیگر امکانات این هتل در تور دبی فروردین 95  :

 پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، صندوق امانات ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، خدمات شستشوی لباس ، آسانسور ، تهویه مناسب ، سالن کنفرانس ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید ابن بطوطه ، ساحل جمیرا و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و . . .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای مجلل در دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

مکانهای تاریخی معروف در استانبول

 

 کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول از قصرهای پیشین عثمانی است که در تنگه خلیج بنا شده است جایی که بهترین و مناسب ترین مکان برای ساخت قصر و کاخ بزرگان به شمار می رفت. این کاخ در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول واقع شده است.در تور استانبول تعطیلات بهار 95 به دیدن این کاخ بروید. این کاخ به دستور سلطان عبدالعزیز و توسط معمارهنرمند سرکیس ، در سال  1871 میلادی ساخته شد. کاخ چراغان استانبول از معماری بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار بود و قدمتی تاریخی دارد که  با چوب ، سنگ های مرمر ، ستون های حجاری شده ، فرش هایی نفیس و مبلمانی که در ساخت آن از  آب طلا و صدف استفاده شده  و با درهای معبد گونه طراحی و تزیین شده. متاسفانه این بنای باشکوه در سال 1910سوخت و تا مدت ها بعد به ویرانه ای تبدیل شده بود.این بنا در تور استانبول نوروز 95 بسیار بازدید دارد. در نهایت پس از تعمیرات و رسیدگی به ساختمان این کاخ مجلل و افزودن تاسیساتی خاص ، این کاخ به هتلی 5 ستاره تبدیل گشت و امروزه علاقه مندان به بناهای تاریخی و گردشگران تور استانبول از آن بسیار استقبال می نمایند .

 

مسجد رستم پاشا در استانبول از جاذبه های تاریخی معروف تور استانبول در سال 1561 به دستور رستم پاشا صدر اعظم قانونی و توسط معمار سینان ساخته شده است . با توجه به اینکه اراضی منطقه امین اونو هم مرکز تجاری و هم گود بود معمار سینان در زیر این مسجد مخازن و دکانهایی ساخته است .در تور لحظه آخری استانبول به دیدار این مسجد بروید. ارزش اصلی مسجد ناشی از نقوش گلهایی مانند میخک ، مینا ، لاله ، رز و زنبق بعنوان نمونه بسیار زیبایی از چینی کاری از نیک در قرن 16 هم در دیوارهای شبستان ورودی و هم در ستونهای پافیلی داخلی است . این چینی کاریها که جزو آثار هنری بسیار ظریف است در بین زیباترین نمونه های دوران کلاسیک قرار دارد . این مسجد همانند یک موزه چینی کاری می باشد. این مسجد از سوی اسمه خان سلطان دختر سلطان سلیم سوم و به یادبود شوهرش صدر اعظم محمد پاشا در سال 1671 و توسط معمار سینان ساخته شده است .در تور استانبول 95 این مسجد را فراموش نکنید. داخل مسجد و تا دامنه گنبد با زیباترین چینی های آن تزئین یافته است . کلاهک منبر نیز از جنس چینی است. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای تاریخی معروف در استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از 11 طبقه و 270 اتاق تشکیل شده است این هتل در بهترین قسمت استانبول، در در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در تور استانبول تعطیلات عید 95  برخوردار است . این هتل به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد از این رو دسترسی به این مناطق را برای مسافران تور استانبول آسان نموده است. این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی می باشند. این هتل اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل مارتی استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، آسانسور، 4 اتاق جلسه، صبحانه بوفه، رستوران، کافی شاپ، روزنامه رایگان در لابی، لاندری، نگهداری از کودکان، خدمات ازدواج و ....در تور استانبول تعطیلات فروردین 95  اشاره کرد.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی کاخ دلمه‌ باغچه،برج گالاتا و میدان تقسیم واقع شده است و تا مرکز خرید معروف نیسانتاسی 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل از 136 اتاق برخوردار است و تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار و ... در تور استانبول نوروز 95 می باشند. در اطراف هتل رستوران ها و کافه های متنوعی وجود دارد که گردشگران تور استانبول می توانند در آن رستوران ها از غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرند.

از امکانات هتل دبلیو استانبول در تور استانبول بهار 95  می توان به اتاق های ویژه معلواین، سالن غذا خوری، کافی شاپ، سیستم تهویه ایر کاندیشن، اتاقهای خالی از حساسیت، تعمیر و واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، ریلکسیشن با ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های بدون آلودگی سیگار، آبگرم و مرکز ماساژ، خشکشویی، باشگاه ورزشی، تراس، دارای آسانسور، لاندری، امکان برگزاری همایش ها، محیط باز حیاط فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، تورهای داخلی برای میهمانان تور استانبول فروردین 95  ، نظافت اتاق، اجاره ماشین و ... اشاره نمود.

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دبلیو استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند

 

آبشار ناموانگ در ساموئی تایلند ( Namuang Waterfalls ) دو مجموعه آبشار زیبا در جزیره ساموئی است که زیبایی این جزیره منحصر به سواحلش نیست. این آبشارها در 12 کیلومتری جنوب شرقی خلیج ناتون قرار دارند که با پیاده روی از مسیر ورودی پارک می توان به آنها رسید. در تور تایلند نوروز 95 حتما ازز این آبشار دیدن کنید.اولین آبشار که ناموآنگ 1 است به استخر طبیعی زیبایی سرازیر می شود که گریزی از هوای گرمسیری منطقه است. در فاصله ی سی دقیقه ای پیاده آبشار کوچکتر یا ناموآنگ 2 قرار گرفته است که به معنای بنفش است.این آبشار نزد گردشگران تور تایلند بهار 95 بسیار طرفدار دارد. این آبشار ها به دلیل سایه بنفش قابل توجهشان به این نام خوانده می شوند. در این منطقه آبشارهای دیگری هم وجود دارند اما ناموآنگ از نظر زیبایی و چشم انداز سرآمد همه آنان است. این منطقه برای آرامش و شنای خانوادگی در تور تایلند مکان مناسبی می باشد.

 

 

 

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی محل زندگی مهاجرانی بوده است که از جامعه طرد شده و بعد ها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در این پارک به جای مانده است. این پارک متشکل از 42 جزیره ی کوچک،که همگی با جنگل های انبوه پوشیده شده اند و محل زندگی حیوانات گوناگونی چون میمونهای دم دراز و بوزینه های قد کوتاه و... می باشد.در تور تایلند فروردین 95 این پارک را فراموش نکنید.پارک ملی دریایی آنگ تونگ ( Angthong National Marine Park ) ساموئی تقریبا 250 کیلومتر مربع را در بر می گیرد که شامل 50 کیلومتر مربع محیط طبیعی حفاظت شده و بیش از 40 جزیره است. همه ی این جزایر به جز یکی از آنها به نام پالوآی بدون سکنه هستند. پارک دریایی آنگ تونگ که نام آن به معنای  جام زرین است به خاطر زیبایی طبیعی دست نخورده اش در تور تایلند نوروز 95 مشهور است. جزیره های پارک با ابعاد مختلف از چند صخره در دریای آبی تا جزیره های بهشتی کوچکی با سواحل سفید و درختان نارگیل هستند. بودن در این جزیره در تور لحظه آخری تایلند احساس جستجوگرانی را می دهد که کرانه های دور جهان را کشف می کنند. آب تمیز، آرام و دعوت کننده است و بهترین شرایط را برای جستجوی گنجینه های جزیره فراهم می کند.

برخی معتقدند که بهترین وسیله برای سفر به این جزیره در تور تایلند قایق موتوری است زیرا آبهای این منطقه در برخی روزها حتی هیچ گونه موجی ندارند و همچنین برای غواصی در تور تایلند 95 بسیار مناسب می باشد.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند , ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()